Hemma...

 
Helt slut efter att ha spenderat 5 fantastiska, underbara och livliga dagar/nätter i Marrakech, Marocko och 2 något lugnare dagar i Geneve, Schweiz. Det har varit en grym resa och jag är miljontals upplevelser rikare. Bla hade jag camelridning en kväll. Smackade, talade lite vänligt och vips så gjorde camelen allt jag sa. Alla blev imponerad och jag blev chockad... Men ärligt så föredrar jag hästarna, dom luktar godare och inte suckar och stönar dom lika mycket som cameler gör. Fast det måste jag nog ta tillbaka. Lilla Theodor suckar, frustar och stönar ganska mycket. Näääästan lika mycket som en camel - Hahahahahahaha. 
 
Hästarna fick som vanligt proffsträning när jag var borta. Vad skulle jag göra utan er Martina, Hasse, Ronja och Zickan -  STALLKOMPISARNA liksom !!! Det är så skönt att kunna åka bort och veta att hästarna mår bra. Sen att dom är i proffsform när jag kommer hem är bara ett stort pluss i kanten. Jag måste även säga att Zickan gjorde ett grymt jobb med Flicka nu när jag var borta, YOU GOO GIRL !  :D 
 
 
Zickan och Flicka dressyrar.
 
Nöjd häst som Ronja har jobbat.
 
Söt Camel, njjaaaaa.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0