Skogsmulle

 
Just nu sitter jag på tåget mot Stockholm. Där ska jag kliva på ett tåg som färdas under natten mot Skååne! Yes, ni hästfolk fattar att jag ska spendera ett x-antal timmar nere på Flyinge och bara suga i mig inspiration genom att kolla på Sveriges finaste/talangfullaste unghästar!! Antagligen kommer jag vilja plocka med mig ett par stycken hem.. Kameran är med så jag ska se till att knäppa mycket kort! 
 
Eftersom jag har det fruktansvärt tråkigt på tåget har jag kollat igenom hela datorn och hittat ett par bilder på Theo från förra sommaren (2011). Den sommaren var han en riktigt skogsmulle som gick på bete, bråkade och blev sparkad av andra hästar, chillade hela dagarna och satte vinterpäls i juni (!!!!!!) Tur att han i år slapp allt det där genom att gå själv i en liten gräshage, tävla, träna och fick sova inne på nätterna   =)  
 
 
 
 
Alltså ... Ingen nosgrimma, barbacka och med gympaskor, vi var verkligen riktiga skogsmullar förra året! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0