Fortfarande host host ...

 
Som ni vet åkte Flicka hem till sina ägare förra veckan. Hon har lämnat ett tomrum (eller jag menar en tombox;)) efter sig och vi alla i stallet saknar hennes söta gnäggningar. Eftersom hon inte står kvar i stallet längre har jag såå mycket tid över. För att ta hand om 1 häst, tar inte lika lång tid som att ta hand om 2 hästar... 
 
 
Sen dagen efter Flickas avfärd begav sig min älskade bästa snällaste vän och tränare Hasse mot sitt nya hem. Jag har verkligen så glad över att jag träffade Hasse. En mer givmild, engagerad, snäll, gullig, underbar (listan kan fortsätta i miiiil) människa finns inte! Han kommer vara saknad som både vän och tränare... Vi i stallgänget har verkligen hängt hela veckan, allt för att få ta vara på den sista tiden som vi hade tillsammans. Men trots att det är en av oss som har flyttat betyder inte det att hela gänget rasar samman, NEJDÅ, vi fortsätter att vara världens bästa stallgäng ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0