Dag tre på Flyinge

 
Idag har det varit en givande dag på Flyinge. Jag har upplevt så mycket och fått många nya intryck, vilket har gjort mig så inspirerande och motivierad. Det är så lärorikt för Hasse förklara följande röreslemönster, kvaliter, vad domaren tittar efter samt vad som ger poäng. Det är imponerad då domarnas kommentaren blir EXAKT som Hasse har förklarat för mig. WOW (grymmaste sadeln som lanseras i Sverige) haha. 
 
Vi har spenderat ett x-antal timmar vid varje monter där vi har blivit erbjudna sponsorkontrakt i form av nya ridkläder, sadlar, hästutrustning mm. Riktigt imponerad! Det är sjukt att folk ser Hasses förmåga och framtoning, tack för att jag får vara en del av detta! Som sagt, vi har blivit erbjudna en hel del. 
 
I morgon är det dags för Ryttarfesten som pågår under auktionen. Självklart har vi en plats på VIP. Så i morgon åker diamanterna fram med mina fina high heels. Det känns faaaaantastiskt! Hihi. Vilket liv jag lever just nu!! :) 
 
Jag lovar att blogga under själva auktionen. Yeey! 
 
Puss på er! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0