mot tyngre last.

 
Nu är min personliga kod beställd. Så i veckan bör jag kunna boka uppskrivning för mitt BE-körkort. Alltså jag förstår inte varför man behöver koder hit och dit. På min tid, när jag var ung så behövde man bara ringa ett telefonsamtal och uppge sitt personnummer, och sen fick man en tid för uppskrivning. Ni förstår då ringde jag inte ens från en mobiltelefon, iphone eller smartphone utan en vanlig traditionell standardtelefon med riktiga knappar och som var kopplad till väggen. DET NI! ;) 
 
Men åter till mitt förhoppningsvis nya körkort som jag kommer lyckas klara av att ta. Som jag har förstått är det väldigt mycket teori. Sen ska man tydligen kunna bilens delar typ motor, katalysator, avgassystem mm. Väldigt ointressant och tråkigt måste jag säga... 
 
Så nu gott folk ska jag fortsätta att plugga lite teori och förhoppningsvis klara av FAS 1 av ett x-antal faser. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0