Härlig helg med bästa Zickan

 
Och så har ännu en helg passerat...
 
I lördags åkte jag och min andra hälft Zickan till Sundsvall för att handla julklappar till våra nära och kära. Självklart var vi tvungen att stanna på våra 3 favoritaffärer i Sundsvall - Hagströms, Equuen och Hööks. Självklart blev det inhandlat nya prylar till Theo. 
 
* Nya hagboots
* Ny gramantygel
* Hästgodis
* Arnika
* Rosa boots - SÅÅÅ COOLA OCH SNYGGA !!! 
 
Sen blev det lite småsaker handlat på Ikea. Bla, julbelysning till min altan (haha), toasits, julängel mm. Men tror ni att jag fick med mig några julklappar hem? NÄÄÄJ. jaja, Det är ju inte jul ännu. 
 
I morse tog vi sovmorgon och sen begav vi oss till stallet och därifrån vidare till ridhuset. Idag fick jag äran att trimma Kalven och vi båda tyckte nog att det var lika jobbigt för attan vad svettig han var efteråt (inte jag, joooråå)! Men allt svett gav resultat och vi båda var nöjda med dressyrpasset! :) Sen blev det snabbfix av hästarna och utrustningen för jag och Zickan hade biljetter till skidskytten! Det var sjukt kul och spännande! Även fast jag inte är så insatt så var det härlig stämmning där, och alla skrek och viftade med sina flaggor. Efter tävlingen (där sverige kom på 8:e plats) var det after skii med Patrik´s Kombo. Och ja, jag och Zickan körde järnet och släppte loss totalt. Det var ju tur, eftersom de resterande som var där inne var riktigt torra och tråkiga... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0