Nytt försök

Jag kämpar fortfarande på med en snygg header. Men, det verkar som sagt vara lite struligt. Iallfall för mig.
Jag ville ha en annan bild, men det såg bara jätte konstigt ut. För jag fick inte till rätt storlek. Rhm..

Jag hade velat haft som Emelie Brolin har (http://blogg.agria.se/emeliebrolin/), det är som så väldigt fint när man har flera olika bilder. När jag har tid någon dag ska jag försöka på mig det..


Igår så var det Onsdag och då stod det Hoppning på hästarnas schema. Ojoj vad kreaktiva och duktiga vi var att bygga hinder, alltså det stod huller om buller på planen och inte en vettig ridväg. Eller jo, vi hade ett studs - räcke - ett galoppsprång till räcke på medellinjen. Men sen stod det räcken och plank här och där. Det var alltså Jag, Zickan, Martina och Karin som var de duktiga banbyggarna. Haha. Men tanken med det hela var bara att skutta runt lite hinder. 

Flicka, det 12 åriga stoet som jag rider just nu skötte sig såå bra. Det var första gången vi hoppade och det var inga bekymmer. Hon var lite tjafsig i munnen från början, men då la jag ner händerna på manken och längde ut tyglarna lite och då rullade hon på fint över hinderna.

Martina var så duktg och styrde runt Theo fint på alla hinder. Däremot tyckte att att det var toppen att få hoppa lite så han ville helst ta alla hinder i full fart ;) Men hon gjorde ett bra jobb med honom och tillslut hoppade han så fint. Dessutom att jag fick Martina som är hoppryttare att hoppa i dressyrsadel !! Haha.
En gammal bild när Theo löshoppas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0