Fredag

 
Men vad sur jag blev!!! Jag skrev ett inlägg och skulle uppdadera bloggen, men såklart försvinner inlägget. SUR!
Jag får helt enkelt försöka skriva om det.. 
 
Igår bytte jag tillbaka till min gamla dressyrsadel. (Innan har jag lånat Elviras) Och det verkade som om Theo gillade den igen. Hoppas hoppas, för den är så skön att rida i. Han bara dansade fram och var så fin. Men det kan även ha berott på att Hasse stod på planen och sa några välbehövliga ord till oss. Tack Tack :)  Sen kom även min Pappa ut till stallet för att kolla på oss. Han tyckte att det var stor skillnad sen han såg oss sist. Pappa han har haft många hästar när han var yngre så han lånade Elvira och red runt ett par varv. Undra om han har träningsvärk idag? ;) 
 
Efter ridningen begav jag, Zickan, Martina, Pappa oss till Hasse för kakor och kaffe. Yummie. 
 
I morgon åker jag iväg på meeting till Ånge. Det blir klasserna LA:3, MSVC:1 och MSVC:2. Så håll tummarna!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0