Veterinär besök

 
Dagen började med att Theo fick åka bort till Hästkliniken och träffa Herr Veterinär. Det var som tur var inget allvarligt som hade hänt eller akut. Utan jag hade bokat in en tid för att raspa hans tänder. Efter lite lugnande gick det bra att kolla munnen på honom, och det visade sig att han hade en fin mun. Några små vassa kanter som raspades ner. 
 
Men trots lugnande orkade theo att trampa sönder ett par boots på vägen hem. Yey. Jag beställde hem 2 par nya från Börjes häromdagen, och jag ångrar nu att jag inte beställde flera par. Eftersom de senaste resorna har han trampat sönder ett par boots varje transportresa. Huvudsaken är att han inte trampar på sig själv.. 
 
 
Det blir nog lite lugnare för hästarna nu ett par dagar, för jag har lyckats dra på mig en hjärnskakning.. Det var bara en dålig tidpunkt för just nu har jag det fullt upp. Men, jag hoppas på att känna mig bättre i morgon. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0