Söndag

 
Idag när jag kom till stallet upptäckte jag att Theo hade tappat en framsko. Jag försökte att rikta skon så den skulle bli rak, men det var omöjligt. Så Theo fick äran att vila idag. Men han gick så bra igår så det gör väl inget. 
 
Eftersom Flicka gick som hon gjorde igår hade jag planerat att rida igenom henne ordentligt. Men det var som om hon förstod det så hon gick kanon. Det är så kul för nu börjar man kunna rida lite mer ordentlig dressyr på henne. Så idag jobbade vi med ryggningar, tempoväxlingar i trav, skänkelvikningar, galoppfattningar och även lite öppna i galoppen. Hon jobbade på så bra så hon var jätte svettig efter passet. Så när vi var tillbaka i stallet så fick hon bada, stretcha, linimentas, lindas och täckas. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0