Shopaholic ..

 
Åh, lyckan som inträffade idag när jag öppnade dörren till min lägenhet och såg att jag hade fått min nya Plastrong.  Den är sååå fin. Den är verkligen så mycket finare i verkligheten än på bilden. Jag beställde den från http://equidesign.dinstudio.se/, och dom gjorde ett sådant fint jobb. Dessutom att dom sydde upp den extra snabbt för min skull var verkligen så bra. 
 
Jag har verkligen shoppat mycket hästsaker i veckan. På Häst e bäst hittade jag en boxgardin, himalyasalt och en ny blingblingrosett till håret. Boxgardinen fick jag till ett super pris, så jag längtar tills jag får inviga den. Men jag funderar först på om jag ska brodera in mitt namn på den. Det hade ju varit så snyggt. Ja, sen fick Flicka även en ny grimma av mig i veckan. Hon har ju varit så duktig den senaste tiden, så jag kände att hon förtjänade något fint ;) 
 
Hästarna har fått tagit det lugnt nu i ett par dagar. Igår vilade de och idag var jag och Zickan ute i skogen och lufsade runt på Theo och Flicka. I morgon börjar allvaret för dem igen. Theo och jag ska rida igenom programmen inför nästa helg och Flicka ska få skutta över några studs. 
 
 
Flicka i sin nya grimma. Den är lila/ljuslila, men det syns inte riktigt på bilden.. Men hon är riktigt snygg i den! :)
 
 
Min nya fina plastrong, visst är den snygg?     :D 


Kommentarer
Marie

Jättefina saker du köpt, och du gör ett kanonjobb:) Sååå roligt att titta på alla bilder och läsa allt du skriver:)

Svar: Tack! Du får komma in när du har semester och se allt live istället för att kika på bilder :)
Madelen Toresson

2012-07-13 @ 22:39:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0