Måndag

 
 
Ojojojoj vad jag är trött idag! 3 dagars festande och stallhäng med Ronja och Hasse har satt sina spår. haha. Tanken var att igår efter jag hade varit i stallet att jag skulle hem och sova. Men, så råkade jag skymta Ronja (http://ronjadressage.blogg.se/) på Twm Twm, så jag var tvungen att svänga in och kika när dom två dansade fram för Hasse. Snacka om att det är en fräck liten ponny! Men tanken var som sagt att jag bara skulle svänga förbi och säga hej, men det blev mycket snack, stallhäng, tittande på fina twm twm och fika så jag kom inte hem förrens 00.30 !! Tiden går fort när man har roligt, eller hur? 
 
Nu på morgonen var jag iväg och hämtade ut ett paket från Börjes, med bla. Vita benlindor, nya boots, mankam, svansborste, piggborste, svettskrapa, hovpensel, t-shirt och 4 st gigantiska paddar. Tanken är att han ska ha dem när han åker transport, med hans nya boots. Som han antagligen lär trampa sönder.. ;)  
 
Nu blir det lite mer jobb sen sticker jag iväg till stallet. Flicka ska bli tömkörd för Hasse idag och Theo ska få jobba lite lätt på ridplanen. Eller nu när jag tänker efter hade det varit roligt att trava bommar och hoppa lite med honom. Jag får helt enkelt se vad jag hittar på ikväll  :)
 
 
En gammal hoppbild på mig och Theo. Jag hade precis köpt honom när bilden togs. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0