Dags för att shoppa nya saker till Theo

 
Att dessa djur alltid behöver nya saker, det är konstigt, eller hur ?  ;) 
 
Nä, men Theo behöver ett nytt regntäcke för hans är ganska slitet och full av hål. Men jag vill inte köpa ett för flera tusen, utan ett billigt men som ändå har bra kvalité. Det jag har nu har hållt bra och det kommer från http://www.rider-sport.se/. Så för typ en vecka sedan hittade jag ett precis likadant regntäcke som han har nu, fast för halva priset. Men dum som man är slog jag inte till direkt, och nu idag när jag skulle gå in och beställa det så var det såklart slutsålt. Typiskt.. Men jag funderar på att köpa ett regntäcke från Hööks istället, för jag såg att de hade rea på ett med, fast det var i strl 165 cm, och han har ju vanligtvis 155 cm. Så ja, nu har jag beslutångest. Ska jag beställa det eller inte ? Haha. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0