Usain Bolt - släng dig i väggen

 
Äntligen Söndag, och vet ni vad det innebär? Att det är måndag i morgon och en dag närmare julafton. Yeey.
Helgen har som vanligt flugit fram, men trots det har jag hunnit med en hel del.
Bla, varit på boxnings match, ätit god middag hos mor och far, hängt i stallet, festat på G3, släppt ut hästarna, ridit elvira, borstat Theo och åkt taxi till stallet. Den där punkten med att åka taxi till stallet en lördag morgon ska jag se till att skippa i framtiden. Väldigt dyrt och väldigt onödigt. Men plikten framför allt som vår Kung Gustaf VI Adlofs hade som favoritmening.. haha.....
 
Jag red som sagt Elvira idag. Eller red, vi var ute och busade på åkern. Och satan vad den där lilla ponny-hästen kan springa fooooooooooort. Hon sprang, jag menar galopperade så fort att min mössa höll på att glida av två ggr!! Och trots våra tookryck så var hon inte nöjd och ville bara springa mer och mer och fortare och fortare. Tyvärr var jag tvungen att sansa ner oss båda genom att försöka oss på att göra lite dressyrliknande rörelser, trots att jag red barbacka. Och vet ni vad? Det gick ju gaaalant! Fina lilla skrutt Elvira!  :)
 
PUSS och KRAAAAAAM


Kommentarer
Boson

Ja visst är hon snabb den där racer-ponnyn!

2012-12-02 @ 19:12:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0