och en kastrull med ägg

 
Käkar ett koktägg, bloggar och funderar på om jag ska städa och julpynta. Meeeeen jag tror att städningen och julpyntningen får vänta ett par dagar till. Hehe ... 
 
Idag rotade jag fram Theos tjocka stalltäcke, och vet ni vad jag hittade? En tomteluva till honom! Japp! Jag minns att jag köpte den till min nordsvensk som jag hade för flera år sedan och tydligen har jag sparat den. Så jag funderar på att ta fina julbilder på honom och mig. Så jag hoppas på att det har kommit liiite mer snö och att det är riktigt fint väder någon helg framöver, för då ska det fotas fina julbilder! :) 
 
 
 
 
hahahahahahahahaha, roliga bilder?! NÄÄÄÄÄJE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0