Ingen rubrik

 
Efter en helg i julens,tecken med bla knäck och lakriktskokande, lussebullar, grisfötter, tryfflar som blev tillverkade kom jag hem till en tappsko! Som tur var fick jag reda på detta innan eftersom Zickan ringde och berättade att hon och Jonna hade typ fått tagit i för kung och fosterland för att få lös skon + sömmarna som fanns kvar. EEEEeeey, det var väldigt schysst eftersom det enda jag behövde göra igår var att ringa ett samtal och meddela min far att Theo ville få sina bakfötter fixade, för dom var väääldigt långa så det var nog därför ena skon hade lossnat och den andra bakskon var typ nästan loss. 
 
Så idag får Theo stå inne, jag tänker då INTE riskera att han halkar eller sträcker sig i hagen... 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0