31 december 2012

 
HAPPY NEW YEAR!!  Det vill säga om ett par timmar ;) 
 
Hittills har min nyårsafton varit riktigt bra. Strålande väder, söt vovve och en grym häst. Theo var riktigt fin idag. Det blev mycket skänkelvikningar i både trav och galopp idag. Vilket var suck pust och stön så jobbigt tyckte Theo. Men allt suckande och frustande gjorde så att han blev riktigt fin. Så fin att han gjorde 3 rena byten i vart 4:e språng. Då blev det mycket beröm och många klappar! =) 
 
Planerna för ikväll? Jag antar att det kommer smälla lite raker osv så då laddade jag upp med extra mycket kvällshö till Theo. Förhoppningsvis kommer han vara så mätt att han inte kommer orka bry sig om att det smäller och har sig ute. Planerna för mig själv är fortfarande oklara. Jag tar det som det kommer helt enkelt. Det jag vet är att nu ska jag ta en liten tupplur på soffan. 
 
Ha en bra kväll och vi hörs nästa år !! ;) 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0