Tisdag

 
Igår stod det hoppning på schemat för både Theo och Flicka. Vi (stallgänget) beslöt oss för att hoppa lite hinder. Vi som annars struttar runt en ridplan och försöker göra lite krumilurer med våra pållar. Vi slängde fram ett plank -> ett galoppsprång - > Oxer. 
 
Idag fick Theo och Flicka skrittas ut i skogen av mig och Martina. Det var riktigt sommarväder då solen sken och det var varmt ute. Det var faktiskt första gången på flera dagar jag fick rida på min fina Theo, för Martina har ridit honom hela helgen. Hon måste ju trimma honom i hoppningen eftersom hon ska ut och tävla honom till hösten. Jag har som mål att dom ska starta 140 cm innan årets slut ;) Hehe. 
 
 
Jag bjussar på en gammal hoppbild på mig och Theo  :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0