Tips ;)

 
Igår åkte jag, Hasse och Zickan till Foderbua för att shoppa krafft till våra älskade hästapållar. Så jag vet inte hur många säckar foder jag hade bak i bilen, men det var allt från betfor, korn, havre, musli, lucern, groov, e-vitamin och spån. 
 
Det var första gången jag och Zickan var dit, och jag kan verkligen rekomendera er att åka dit. Bra service och bra priser! Okej att det är en bit att åka, men vägen är fin, naturen är fin och bara man har trevligt sällskap i bilen så går bilresan snabbare ;)
 
Efter vår shoppingtur blev det sallad på pizzerian och sen vidare mot stallet där jag red båda hästarna. Som ni förstår blev det väldigt sent. Jag kom hem 23.30, och då slängde jag mig direkt i sängen. Konstigt nog känner jag mig pigg idag, men tröttheten kommer väl alltid dagen efter? Så i morgon lär jag vara dööööd. 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0