Regn, regn regn . .

 
 
Underbara sommar! Yey. Nog för att jag alltid surrar om vädret här, men man blir så beroende av det när man har hästar. Det är alltid regn eller kallt... 
 
Så eftersom hästarna inte är gjorda av socker (nog för att dom är söta) så får dom lov att röra på sig i regnet ändå. Theo ska få skrittas ut en sväng och Flicka ska få gå ett dressyrpass. Men dagar som idag brukar jag tänka att en riktigt tävlingshäst ska kunna starta i ruskväder med, så man får se det som bra övning inför sånt. För dåligt väder får man alltid några gånger per år när man tävlar. Så det är bara till att leta rätt på regnjackan och bege sig ut efter jobbet!! 
 
 
Min kompis Stina och Theo i Vintras. (Jag kan ju iaf trösta mig med att det inte är snö ute ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0