BLÄÄÄ

 
Men huvva vilken äckligt väder det var igår! 
 
Theo blev joggad på ridplanen, i regnet. Vi jobbade på med öppnor, slutor och skänkelvikningar och i galopparbetet blev det mycket förvändgalopp. Men åå vad jag satt och önskade att Kim hade ett eget ridhuset, för jag blir så less när jag tänker att snart är hösten/vintern här. Vilket innebär kalla mörka kvällar, underlaget som fryser och blir hårt och till sist kommer vintern vilket gör att det är halvt omöjligt att försöka rida vettigt på vardagarna.. Lite svårt att tänka positivt ... Hehe... 
 
Flicka fick vila igår, för när Theo hade joggats klart på ridplanen var jag dyngsur och höll på att frya ihjäl. Så hon fick bara lite omvårdnad. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0