Gårdagen i bilder

Jag kan villigt erkänna att förut var jag sämst på att kratsa hovar. Inte sämst på det sättet att jag inte kunde, utan att jag typ aldrig gjorde det. Nu har jag istället fått mani på att kratsa hovar och gör det mer än gärna, haha! Vilket även drabbar Faida. Hennes hovar kratsas ur tills det inte finns ett sandkorn kvar 😏

Usch & fy! Stygnflugan hade lagt hundratals ägg på båda hästarna. Det gick hyfsat att skrapa bort dom med ryktstenen.

Träns & longergjorden på! Jag kan verkligen "slänga på" gjorden och hon rör inte en fena!

Bästa vännerna 💕

Kolla vad fin hon blev i fläta! 😍

Det var verkligen så härligt väder igår, så jag var tvungen att ta av mig mina skor och gå barfota. Fick faktiskt en känsla av att jag hade semester, för det är ju det bästa dom finns att hänga med sin häst i hagen med solen på himlen. Vilket jag mer än gärna gör hela min semester framöver 😉



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0