Lördag

Dagen började med en brakfrukost, ägg, macka, kvarg med bär och livets dryck, nämligen kaffe! Dagen kunde inte ha börjat bättre och med tanke på hur den slutade så har det verkligen varit en toppen dag!

Efter min frukost åkte jag och Stina ut till hennes hästar. Jag red hennes fina hoppehäst Calle och hon longerade sin fina dressyrhäst Rille. När dom två var motionerade och omhändertagna åkte vi två vidare till Faida. Stina är grym när det gäller sadlar, så nu har jag fått tips på vad för sadelmärken jag ska leta efter. Jag vill ju att sadeln ska passa iaf någorlunda på min lilla skruttfia.

Sen åkte vi snabbt iväg mot Vallentuna. Kristian skulle nämligen starta Adde, och det ville vi två se. Tyvärr så skötte jag kartläsningen, så först hamnade vi mitt i ett bostadsområde.. Men vi hann isf fram till tävlingsplatsen och hann se Kristian rida halva programmet. Bättre än inget alls. Det blev vinst för honom & Adde!

Kvällen avslutades på restaurang med alla som har jobbat o stallet nu under sommaren. Himla trevligt och galet god mat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0