Tisdag.


Två lediga dagar i rad! Ni ska bara veta hur mycket det kröp i min kropp igår. Men det kan nog vara bra att ta det lite lugnt ibland. 

Däremot så är det slut på vilan nu. Både Regi & Fabbe har blivit ridna idag. Regi fick trimmas i ridhuset och Fabbe fick galoppera ute och kliva över stockar & stenar. Jag är verkligen sämst på att rida ut. Så nu måste jag försöka ta tag i det, minst 1 gång i veckan! Det är ju skönt för oss båda att bara släppa allt och ha kul ihop! 😄 


Fina Regi! 💕 


Nu ska jag byta kläder och åka till nästa häst - Farbis!! 



Kommentarer
Helena

Härligt! Fast jag måste säga att jag är lite fundersam på rubriken... Här i Norrland har vi bara måndag ännu...😉

Svar: Haha!! 😂😂 Jag är verkligen helt lost när det gäller dagar.. 😂😉😅
Madelen Toresson

2015-09-28 @ 20:27:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0