Mina favoriter!


Nu ikväll har mina finfina ridstövlar fått kärlek. Rengjorts, putsats och fått lite glans. Tyvärr så är min iPhone extremt sliten och trasig vilket gör att bilderna blir jätte dåliga och matta.. I verkligheten skiner stövlarna värre än diamanter! 😉 

Märket på stövlarna är Könings och modellen är Comtesse. Dom är så sköna att rida i, jag får väldigt bra stöd och faktiskt så rider jag liiiiiite bättre när jag har dom på mig 😄😉 



Måttade & beställda från Ågesta Ridsportbutik 🙌 


Kommentarer
Veronika

Jag har funderat på en sak nu ett tag när jag läst din blogg och det är vart Theo är, är han pensionerad eller vart har han tagit vägen :)

2015-11-03 @ 11:47:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0