Det är kul!


Så Som alla andra dagar, Fabbe går ut ren och kommer in skitig. Han lever upp till sitt smeknamn rullkungen.. 

Men idag gjorde det inget att jag var tvungen att borsta och göra honom fin igen. Idag gick han nämligen SUPERbra när jag red lektion! 

Kristian är just nu nere i Tyskland och tävlar, så idag passade jag på att rida en lektion för hans beridare Jossan. Jag fick superbra hjälp och det bästa var att jag red igenom LA3:an och  hon guidade mig igenom varje moment. Det blev så bra, tänk om det var tillåtet att tävla med ett headset... ;) 

Men påtal om något helt annat.. Jag har en gelepadd under Fabbes sadel & schabrak. Den padden rengjorde jag nu ikväll, och om jag säger så här - Det var flera dagar försent!! jag trodde verkligen inte att den skulle vara så skitig som den var.. Kolla på sista bilden - SÅ VIDRIGT!! 

 



Nu kommer padden att rengöras varje dag.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0