Sol, ledig och fina hästar


Idag har jag varit ledig. Jag hoppades på att jag skulle sova länge, men så blev inte fallet. Jag vaknade 0730. Istället har jag hunnit med massor. Packat upp saker, städat bilen, promenerat Isa och kollat på ridlektioner. 

Det är så galet fint väder här idag. Strålande sol och 13 grader varmt. Garanterat ännu varmare i solen. Så jag och Lotta tog våra hästar och red upp till en stor utebana vi har. Fabbe var ruskigt pigg och jätte fin faktiskt!! Jag hoppas att det håller i sig för i morgon är det dags för första lektionen för Kristian - spännande. 

Farbis blev riden i skritt och trav idag. Hon bjöd på ett bocksprång men det var allt. Efter jag hade ridit Farba fick jag hoppa upp och rida på stallets 7 åriga Arab. Det var en trevlig kille som hade riktigt mycket motor och som dessutom rörde sig bra. Den är till salu så om någon är intresserad hojta till!! 











Kommentarer
Ann-Charlott

Mitt i all min tråkiga vila så har jag dina inlägg att se fram emot iaf. Tack Madde. Kom ihåg att du är en duktig ryttare.

Svar: Hoppas du kryar på dig snabbt!
Madelen Toresson

2015-03-19 @ 09:48:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0