Behöver investera i lite nya ridprylar..


Jag har insett att det är dags att jag investerar i ett par riktigt sköna stallskor. Jag går helt sinnessjukt mycket om dagarna nu. Allt mellan 25000-30000 steg om dagen! Mina fötter känns lite möra när jag går och lägger mig på kvällen.. 

Så det lutar mot ett par Ariat som kostar 2300 kr!! Men det kan vara värt att lägga lite extra pengar på ett par riktigt bra skor. 

Sen så måste jag även köpa mig en ny ridhjälm. Jag är sugen på att köpa en Uvex hjälm. Det finns en modell som är lite billigare och den är dessutom blank. Så himla snygg! Men så kom jag på att det kanske är dumt att köpa en blank ridhjälm nu när jag rider unghästar. Det är ju en större chans att jag åker av en unghäst än en gammal pålle. Och hur fin kommer min svarta blanka ridhjälm vara då? Det kanske är smartare att köpa en matt? 



Jag har en app på min iPhone, typ hälsa tror jag att den heter. Den räknar iaf stegen jag tar. Det är lite Spännande och se hur pass mycket man går om dagarna. Hittills har 29622 steg varit mest.. 


Fina hjälmen.. 


Kommentarer
Ann-Charlott

Jag har en sån blank uvex. Superskön och snygg:-)

2015-03-27 @ 06:24:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0