Uppförsbacken är här !!


Efter två veckors träningsuppehåll så var det igår ÄNTLIGEN dags för träning igen! Jag var taggad, Fabbe var bekväm och Kristian var super taggad efter sin träningsresa i Holland, så idag lotsade han mig och Fabbe till nya nivåer. Dvs till uppförsbacke och en taggad Fabbe! Haha. 

Fabbe har bara joggat och chillat i två veckor. Vilket han hade hoppats på att få fortsätta att göra. Men efter ett tag så sprang han på väldigt bra och blev ambitiös han med! 

Jag fick jobba honom rund och låg, ställa och böja igenom. Kontrollera formen och tempot. Fabbe vill gärna vara den som bestämmer och försöker därför hela tiden testa gränserna. Det är då upp till mig att behålla honom inom ramen. Vilket jag verkligen lyckades med idag! Han blev så jäkla fin och eftergiven, och gick framåt i en härlig uppförsbacke! Det är inte allt för ofta den känslan har infunnit sig förut 😁😉 


Fina lilla hästen! 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0