Årets första

 
Long time, No see.
 
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med min blogg. Jag är nog absolut sämst i världen på att blogga, och trots det fortsätter folk att kika in. Det är kul och bra att ni fortfarande gör det, om statistiken hade varit nere vid noll så hade jag knappats lagt ett par minuter på att skriva ihop ett inlägg idag. Nu kanske det låter som om jag har tusentals läsare och det har jag inte. Det är mer så att mina få läsare är väldigt trogna. 
 
Jag var tvungen att gå in på min egen blogg för att se vad jag hade skrivit sist. Det var tydligen dagen innan nyårsafton, dvs 30/12-2014. Nu är det ett nytt år och allt är som vanligt. Nästan. I morgon kommer Faida och Farba flytta ifrån varandra. Eller åtminstone sova i varsin box på nätterna. Farba kommer börja sättas igång och påbörja sin karriär som ridhäst! Faida däremot får vänta ett par år till innan hon får påbörja sin karriär som ridhäst. Men hon kan vänta sig lite miljöträning och transportresor framöver. Det ska börjas i tid. Fabbe trimmas på för fullt nu och börjar äntligen komma igång. Häromdagen när jag red var han riktigt fin. Vi är på rätt väg helt enkelt, men det är fortfarande en låååång bit kvar till vårt slutmål. 
 
Bilder på Farba från 2013 när hon blev riden och jobbad ett par gånger. Visst är hon fin? 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Fina Farba! Ska bli roligt att följa hennes utveckling framöver :)

2015-01-09 @ 13:49:32
Anonym

/Martina

2015-01-09 @ 13:49:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0