Söndag


Ännu en hästighelg! Me like! 

I lördags var det klubbtävling i Strömsund. Jag och Helena packade in Fabbe i lastbilen och åkte dit för att checka av formen. Att det var dags att glänsa och springa fram fint var något som Fabbe missade. Istället gick han med handbromsen i och jag fick ett rejält träningspass.. Så mer inomhustävlingar, för just denna handbroms har kommit de få gånger vi har tävlat inomhus. Så hur var formen? Det vi kan konstatera är som jag trodde, mer träning!! 

Idagså har en 3 åring blivit jobbad. Haft sadel, longerats och promenerat en tur. Farba fick göra exakt samma grej, förutom att vi tog åkern istället för ridplanen. På torsdag åker bakskorna på och då blir det lite lättare att ta sig fram genom detta islandskap vi har.. 

Nu tänker jag göra exakt som mina vovvar redan gör - soooova! 

(Söndagens inlägg som aldrig blev publicerad) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0