Home sweet home


Jag trivs verkligen jätte bra nere i Stockholm. Men det är så otroligt härligt att vara hemma i Östersund, umgås med mina vänner, familj och mina älskade djur. 

Isa blev jätte glad igår när jag kom hem, och idag har hon varit vid min sida hela dagen. Precis som det brukade vara, innan jag flyttade.. 

Jag var såklart och hälsade på min lilla häst Faida.  Hon har växt och är nu idag ca 155 cm. Hennes 1 årsdag närmar sig, och  det sägs att hästen bör ha växt 90% då. Spännande!! 

Men trots att det är otroligt skönt att vara hemma så längtar jag tillbaka till Stockholm och hästarna som finns där. I morgon åker jag ner igen och då ska jag rida, mocka och borsta på hästarna igen. Wohoooo! :) 










Min fina lilla tjej!! ❤️❤️ 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0