Dagens Fabbe.


Alltså woow! Nu börjar Fabbe hitta den 2:a andningen. Idag var han ett krutpaket och trimmade på framåt i en rund och låg form. Det är svårt att hålla sig när han känns fin, men om det står jogging på schemat så ska det joggas. Det blev ett lugnt pass idag, igår gick han nämligen lektion för Kristian. Vi fick fortsätta på samma linje som tidigare. Mycket skänkelvikningar, ställa om och tänka framåt. Jag fick honom i en väldigt bra arbetsform igår, låg och rund. Där höll han sig på mattan och koncentrerade sig på arbetet, Istället för att hitta på hyss.. ;) 

Som avslut fick jag plocka upp honom i formen. Han kändes väldigt fin i traven och bjöd på bra och ärligt fram. Däremot tjurade han ihop lite i galoppen. Han blir så svår att påverka när han blir så och om jag ber honom att gå fram så kickar han och försöker hitta på hyss. Så därför ska jag försöka ignorera det och få ner honom i en lägreform. 

Jag ska försöka få Jennifer att filma lite någon dag, för jag kan tänka mig att ni (speciellt Helena) är nyfikna :) 






Kommentarer
Helena

Ja, gissa om jag är...😍

2015-04-25 @ 09:29:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0