Jogg

 
Idag efter jobbet åkte jag och Mamii bort till Häst e Bäst för att se om vi hittade något vi behövde. Visst gjorde vi det! Mamii åkte hem med ett par ridbyxor och jag köpte en Magic Brush till Theo, en turkos :) Himla smidigt att dom sålde dom styckvis, jag tycker själv att det har känns så onödigt att köpa 3 st, när det bara behövs en liksom. Förresten! Om ni är på jakt efter nya ridbyxor så åk dit, herregud så mycket snyggt dom hade tagit hem. Jag såg minst 6 stycken ridbyxor som jag mer än gärna hade velat ha. Allt från svarta, blåa, gröna med mönster, paljetter, nitar och såklart vanliga enkla och stilrena ridbyxor. 
 
Efter shoppingturen åkte jag till Theo. Eftersom han gick bra igår fick han ta det lugnt idag. Det blev lite skrittjobb i början och så avslutade jag med galopp. Stod mest upp i lätt sits och lät honom rulla på i en låg form, för att få stretcha ut. Samma koncept blev det för Fabbe idag. Han fick också jogga runt på planen i en lägre form för att stretcha ut ryggen. Inget tryck, ingen gång, bara lösgörande. 
 
 


 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0