Om en vecka

 - Är jag på Falsterbo Horse Show!! 
 
Äntligen! Jag har velat åka ner i flera år, men nu vid 24 års ålder har jag äntligen vuxit upp och kan för första året missa dundermarknaden i Strömsund. Istället blir det häst, häst häst och åter igen hästar i 3 dagar. Kan det bli bättre? Joo, om jag själv skulle vara med och tävla, men det får bli ett annat år! ;) 
 
Tydligen har dom en jätte bra mässa där. Jag vet hur farligt det kommer vara att gå där, så därför har jag och Stina bestämt oss för att gära en budget över vad vi ska och får handla. Annars lär det barka iväg. Jag ska hålla mina ögon öppna efter en snygg blå kavaj, ett par snygga tävlingshandskar, ett vitt schabrak och lite nya benskydd och boots. Yes, antagligen kommer jag få betala övervikt på planet med allt som jag kommer få med mig hem ... För när jag tänker efter hade det varit kul med ett nytt pannband och kanske tom ett nytt träns. Sen vill kanske Faida ha något fint? 
 
 
 
 
show.png (334×109)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0