En lördag

 
 
 
Igår kan jag ärligt säga att jag och Mamii var awesome som hann med att åka till bräcke, tävla, åka hem, rida Farba, sköta om hästar, rida Åman, Theo och dessutom att mocka åt 5 hästar! snacka om att vara effektiva tjejer! ;) Det blev en fullspäckad dag, och efter att ha vaknat 05,00 slängde vi båda oss i sängen innan 21 och var totalt döda, men galet nöjda. Iaf jag. 
 
Dagen började iaf med att jag, Martina och Fabbe åkte storartat till Bräcke i en hästbuss. Efter 16 mil är jag såld. Hädanefter kommer jag lägga undan varje öre och krona som blir över - För en dag ska jag ha en sådan. Punkt slut. 
 
 
 
Jag och Fabbe precis innan vi ska in på banan. Koncentrerade... 
 
Vi startade LC:1, och fick den procenten vi förtjänade. Fabbe var väldigt spänd och tyckte att det var galet konstigt att det stod ett bord i ridhuset. Saken blev inte bättre av att det var en domare och "sekreterare (om man nu säger så)Men trots att han var spänd var han duktig och fin. 
 
 
Väl hemma var det dags för Farba att besöka Cecilias ridplan för första gången. Hon var riktigt duktig, fin och lugn, som ni kan se på bilderna nedanför :) 
 
 
 
 
 
efter att ha motionerat lilla fröken Farba hade vi endast Theo och Åman Kvar. De två gick väl rätt hyfsat. Jag började att busa runt med Theo, hoppade hindren som stod på planen och hade ingen större lust att rida dressyr. Men efter ett par minuters bus tog jag ta mig själv i kragen och red lösgörande övningar. 
 
 
 
 Martina och Åman in action! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0