Jag kan bara inte rå för det ...

 
MEN JAG VERKLIGEN ÄÄLSKAR STALLGÄNGET!! Alltså mami, papi, moffi, mini och faffi is thaa shiit. 
 
Idag har det varit en kanoooon dag. Jag har verkligen varit i stallet hela dagen. Ridit, mockat, släppt ut hästar, gett de mat, tagit in hästar, putsat läder, duschat hästar, raggat killar (näääråå ;)) och lekt fotograf. Sen att hela stallgänget var samlad var det bästa. Tänk vad roligt man kan ha det med ett gäng, fast det består i och för sig bara av fantastiska människor   ;) 
 
Jag fick även hjälp av Hasse idag. Det var riktigt lärorikt (som vanligt) men idag fick jag verkligen riktiga aaaahaa-känslor om hur det ska vara och kännas. Han hoppade även upp på Flicka och trimmade igenom henne lite. Jag har lite bekymmer med att hon slår sig fri i galoppfattningarna, men efter lite trimmning av Hasse så gjorde hon riktigt bra galoppfattningar och dansade sig fram. Så, efter två riktigt bra, svettiga och lärorika lektioner är jag helt slut. Det känns verkligen att jag inte har ridit ordentligt på ett tag, och att jag dessutom var utomlands och bara slappade en vecka gör saken absolut inte bättre. Så nu blir det till att stretcha igenom kroppen och sen ska jag slänga mig i sängen. Imorgon väntar ännu en dag i stallet, yyeey ! 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0