HOME SWEET HOME

 
Ä N T L I G E N ! ! ! 
 
Efter 4 veckors ofrivilligt uppehåll med allt som hade med hästar att göra är jag äntligen hemma. Visserligen gjorde jag annat roligt och lärde mig mycket om livet och om plåt under dessa 4 veckor. Men aldrig aldrig ska jag vara ifrån hästar så länge. Och då slipper jag förhoppningsvis vara med om denna förjävliga träningsvärk som jag har fått efter helgens (obs!) endast två ridpass.. 
 
Det är sjukt vad ridningen är "färskvara". Jag är helt plötsligt väldigt sen med mina hjälper (senare än vanligt,haha) och inte nog med att jag ska försöka koncentrera mig på vad JAG ska göra utan jag måste även hålla reda på vad THEO ska göra. Herregud vilken koordination ridning krävs! 
 
Det är skönt att Theo är igång och även är i en väldigt fin form eftersom jag inte är det just nu. HAHA. Ronja har gjort ett super jobb och skött om min älskling så bra bättre bäst! Det var skönt att jag kunde lämna Theo och veta att allt kommer skötas med perfektion. Men inte nog med det så kommer Ronja vara delaktig i Theo lite mer framöver. Mer än så kan jag tyvärr inte säga  ;)  hihihihi. 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0