Sommar ? Njaa -.-


Vart är sommaren? Tydligen har den checkat ut, eller fastnat i tullen. V Ä R D E L Ö S T ! ! !
Jag vill att det ska vara soligt och varmt. Åtminstone kan väl solen få skina? MEN NEJ.

Snart får hästarna gå ut i gräshagarna. Tyvärr räcker inte hagarna till ordentligt, men alla får åtminstone en gräshage där de kan få gå och plocka och äta lite gräs. En liten ..
Då är det ju tur att Theo har en stor gräshage som vinterhage, funderar på om jag kanske ska dela av den om ett par veckor, för då kan Theo och Flicka få gå i den medans gräset växer upp i sommarhagen. Så har dom två iaf två hagar att skifta mellan.


Annars då .. Det börjar närma sig för vår debut i MSV C. Så nu på Lördag och Söndag kommer jag och Theo att befinna oss i Sundsvall. (Håll tummarna!) När jag ändå är där nere har jag planerat att hitta ett par nya ridskor och chaps, helst bruna då det är sjukt snyggt. Jag har sett att hööks har ett par bruna skor och chaps, men jag får se om skorna passar. För deras skor har en tendens till vara konstiga i strl. Typ 40 är jätte litet, och 41 är jätte stort.


Anton, sötaste hunden i hela världen!


Kommentarer
Stina

Määh har du en blogg!!! Varför har du inte sagt Det innan?? Sommaren är iallafall här kan jag meddela ;-)

2012-06-14 @ 10:09:37
URL: http://sodressage.se
Emma

Kul med blogg, jag har favoritat dig :)

Anton! Längesen vi såg den finingen nu!

2012-06-14 @ 12:44:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0