Kaos.,

Rhmm. Det ska väl gå dåligt ibland, men vem tycker att det är skoj? Inte jag.
¨
¨
Igår stod Theo mer på sina framben än på alla fyra. Hans bakdel bara flög upp för allt. Bockade hit och dit. Blev jätte spänd och spände ryggen. Jo ni förstår att det var en traktorjävel som grejade runt och grusade på nytt grus runt stallplanen. Eftersom ridplanen ligger bredvid så förstår ni varför theo var som han var. Jag försökte kämpa på genom att jobba ut bogen, rolla, in med bogen, skänkelvikningar på volt och sist försökte jag med samling i traven, och då gav jag upp. Han var så spänd så det fanns ingen mening med att fortsätta. Vissa dagar är det så här, men jag har blivit så bortskämd då han har bara dansat fram i flera veckor. Nya tag idag! Ska försöka ta mig till ridhuset innan lektionerna börjar, om jag inte hinner med det så HOPPAR VI!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0