Idag var mitt fuxsto lite gladare đŸ‘ŒđŸ»

Idag var lilla fröken Faida pĂ„ lite bĂ€ttre humör. Men bara lite bĂ€ttre. Longeringen idag gick inte bra. Hon var riktigt frĂ€ck och kastade ut sitt bakben mot mig en gĂ„ng, det Ă€r verkligen inte ok!! Visserligen att det var en gĂ„ng, men just en gĂ„ng för mycket. Efter ett tag kunde hon springa pĂ„ i alla gĂ„ngarter i bĂ„da varven đŸ‘ŒđŸ»

I tisdags var hon bra i longeringen och lite svĂ„rare nĂ€r jag red. Idag var det tvĂ€rtom, svĂ„r i longeringen och bra i ridningen. Hon sprang pĂ„ framĂ„t idag, fullfart (mĂ€tt i Faida-fart) och vi galopperade flera varv. SĂ„ himla kul! 😀

Jag kommer rida nĂ„n gĂ„ng till bara för att checka av att hon har förstĂ„tt grejen och behĂ„ller den hĂ€r framĂ„tbjudningen. Sen fĂ„r hon en lĂ„ng och vĂ€lförtjĂ€nt vila ❀



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0