Ckeck på riden i alla gångarter

Jag såg precis att jag har glömt att berätta att jag har ridit helt själv på Faida, i alla 3 gångarter! Hur jag nu kan ha glömt att nämna det viktiga.. 🤔 (så det blir därför ett tidsinställt inlägg så det blir lite spridning på mina blogginlägg)

Jossan har tidigare haft oss i lina och hjälpt till med drivningen. Men nu i veckan så knäpptes linan av och hon gick/halv sprang med fast i mitten av ridhuset och hjälpte till när det behövdes! Det räckte med några smackningar från Jossan och sen sprang Faida på, tills det behövdes några smackningar till.. 😉 Teamwork när den är som bäst! 💪🏻💪🏻



Kommentarer
Helena

Så duktiga och fina!! <3

2016-11-15 @ 11:23:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0