Onsdag

 
Helena, för er som inte vet så är det hon som äger Fabbe & Farba, är här nere i Stockholm och jobbar samt hälsar på mig och hästarna. 
 
Så igår var det första gången på typ 8 veckor hon såg Fabbe in action. Hon tyckte att det hade blivit stor skillnad på honom - till det bättre! Dessutom var han rätt mör i kroppen igår för Kristian tvingade oss att arbeta på ordentligt i måndags. Fabbe börjar bli betydligt starkare, så nu börjar vi att jobba lite mer samlingsarbeten, samla, öka, samla, öka i både trav och galopp. Kvicka raktioner,eftersom det gäller för mig att få Fabbes kroppsdelar på rätt plats. Ibland blir det bra, ibland blir det mindre bra. Det är bara till att kämpa på vidare!! =) 
 
 
 
 
 
 
 
 
Helena fotade oss igår, kul att få lite bilder till bloggen. Jag kan tänka mig att det inte är såååå jätte kul att enbart se huvudbilder på Fabbe ... ;) (Helena, som du märker snodde jag ditt minneskort och förde över ett par bilder på min dator;))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0