Heja Juni!!


Alltså fy vad det har regnat här den senaste tiden. Jag tror nästan att det har regnat varje dag i Maj månad. Hoppas att Juni bjuder på sol varje dag! Det har börjat bra, idag var det så soligt och varmt ute! 😍 

Förutom att jag har stekt i solen så har jag även mockat, släppt ut/in hästarfrpn hagen, vägt höpåsar, släppt hästar i skritten, ridit 3 pållar, tillagat lunch/middag till hästarna, putsat träns, sopat,  mockat hagar & skrittmaskin och borstat hästar. Som ni förstår så har jag haft extremt mycket tid över till att steka i solen.. Solbrillorna var iallafall på. Mest för att skydda mitt högra öga.. Som just nu inte mår så bra. Jag har antagligen haft något skräp i ögat som har skavt.. Så det är lite irriterat och jag är liiiite ljuskänslig (& halvblind, eftersom jag bars har lins i mitt vänstra öga..) 





Kommentarer
Ann-Charlott

Men du ser oförskämt fräsch ut för att jobba så hårt! Det betyder nog att du trivs:) Hoppas ögat repar sig.
Kram

2015-06-05 @ 10:12:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0