Besiktning - check!

 
Idag kan vi fira, allihopa! Min transport gick igenom besiktningen. Yeey! Och inte nog med att den gick igenom, besiktningsmännen tyckte att den var i oförskämt bra skick. Så då fick jag chansen att sträcka på mig lite extra och fortsätta mitt fjäskande för dem. Så om 2 år är det dags för besiktning igen, men det är inget att oroa sig för, den kommer ju garanterat vara i ännu bättre skick du jue. 
 
Efter besiktningen blev det en lite piffande, puffande och dressyrande på Viran. Hon var så fin! Fast väldigt busig och taggad, så hon försökte faktiskt bocka. Eller så kanske hon bockade på sitt snälla speciella sätt? Genom att ruska på huvudet och trava iväg lite halvt okontrollerat. Dressyrpasset var väldigt givande och utvecklande för mig. Allt jag behövde göra var att sitta och försöka hålla balansen. Det är väl just det man är ute efter i dressyren? Det är dock bara en liten detalj i det hela, det var Zickan som fick göra grovjobbet genom att styra och sköta ridandet. Själv satt jag bara bakom och åkte med. Fett nice! Nuu fick ni lite att fundera på vaaaa ??? :) 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0