Hej

Jag insåg ikväll - Att nu är det dags att skaffa mig en egen hästblogg. Så det är väl lika bra att starta direkt?
Idag fick Theo ta det lugnt. Haha. Snarare JAG fick ta det lugnt. Jag var på dans igår och kände att kroppen inte var på topp för att rida. Men, åter till Theo. Jag såg direkt när jag ledde in honom från hagen att han var laddad. Han bara utstrålade bus.. Dessutom var han väldigt spänd och orolig när han stod i stallet, vilket han i stort sett aldrig är. Så jag var förberedd på en riktig bus-kille idag! Dessutom kändes det väldigt passande att han skulle bli longerad när han betedde sig som han gjorde. Men, eftersom jag var förberedd på det värsta så var han väääldigt lugn. Han jobbade på relativt bra. Han fick jobba på mycket framåt --> låg form. Det blev ett kortpass på ca 15 min då jag hade en tid att passa. Men det gjorde mig inget eftersom det blev yrväder, den jäkla snön bara yrde ner. huvva.
I morgon är det dags för ett pass i ridhuset! YEY!
Theo och min kompis Kristina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0